Tuesday, December 9, 2008

Rahm Source: Story That He Tipped Off Feds To Blago Is False

A source close to Obama chief of staff Rahm Emanuel is denying reports that Rahm tipped off the Feds to Blagojevich's alleged efforts to sell Obama's Senate seat.

The rumors to this effect have been flying all afternoon, kicked off by a local Fox reporter in Chicago who claimed that he'd received a "tip" that Blago had reached out to Rahm to "leverage" filling Obama's Senate seat.

"It may have been Rahm Emanuel who tipped the scale and made this move as quickly as it did," the reporter said.

But a source close to Rahm emails us that "it's not true," adding that the story is the "result of some overzealous reporting."

It was a fun one, though.

From TPM Election Central

No comments: